Am aflat de ce exista o limita de greutate la trotinete

Zilele trecute am avut ideea genială de a merge, până la parcarea subterană unde avem Mercedesul, cu trotineta, pentru că de ce nu. Așa că am încălecat și eu, și Luna, pe bidiviul electric din dotare, Kugoo Kirin G1 și am purces cei 800 de metri până la garaj. 110 kile eu, 55 de kile ea, ne-a dus fără probleme.

Cel puțin așa am crezut atunci, pentru că, a doua zi, roata pe față era dezumflată. Am umflat-o rapid, am mers pe unde aveam treabă, când am ajuns acasă, deja fleoncănea de cât de fără aer era. Pierdea aer cum pierd femeile celulită pe plajă când aud că e Buhnici prin zonă.

Anyway, una peste alta, 50 de euro mai târziu, am găsit un service care avea roți pline, cu structură tip fagure, mi-a schimbat cauciucul cu unul din acela, all good. Acum, nu îmi dau seama exact, am mers doar de 2 ori cu ea, de atunci, pe distanțe scurte, dar am impresia că e mai instabilă cu cel cu fagure, am simțit că mă duc, într-o curbă mai închisă. Vedem la proxima căzătură, nu știu.

Anyway, dacă vă luați trotinete, nu vă cărați soția pe ele, indiferent cât de slabe par.
Cărați-vă copilul.

19 Comments

  1. de ce ai vrea sa cari pe oricine pe trotineta? fara legatura cu limita de greutate sau cu legislatia in vigoare. nu este deloc sigur

  2. “Pierdea aer cum pierd femeile celulită pe plajă când aud că e Buhnici prin zonă.” :)))))))))

    Sigur sotia slaba e de vina ca se dezumfla rotile.. :)))))

    Mare scumpica mititica. O dulceata.

  3. “Anyway, dacă vă luați trotinete, nu vă cărați soția pe ele, indiferent cât de slabe par.
    Cărați-vă copilul.”

    Dar daca sotia e minora?

  4. Dupa blogu’ din beci, iata c-a venit si randul celui pantelimonez sa cada victima hackerilor. Daca ma intrebati pe mine, unii fara imaginatie: in locu’ lor n-as fi pus 110 kile in loc de 78 reale, m-as fi aruncat la 170.

    • pai nu e bine. Ca asa s-a prins lumea ca e spart biziday ca a venit alerta cu cutremur de 10 grade. Daca erau finuti si puneau 6.5 aveau mai mult succes la panicat lumea.

      Asa si aici, au pus 110 la alea 125 reale…ups…78

    • Nu alea 110 fură problema, ci alea 55. Cel puțin io așa am înțeles. Oricum astea sunt detalii, mai grele sau mai ușoare.

  5. Da, intotdeauna cauciucurile pline vor fi mai instabile in viraje decat cele cu aer. Si sunt ceva mai incomode la denivelari, dar aici conteaza foarte mult suspensia trotinetei.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *